Hej och välkommen.


Pepp. Jag råkade bli svarthårig. Jag trodde det skulle bli mörktbrunt, men oj vad fel jag hade. Om jag hade tid, ork och en digitalkamera så hade jag kunnat dokumentera denna historiska händelse som inte är så historisk egentligen.

Jag saknar Lina. Och Alma. Och Stockholm. Och Umeå (jag som knappt brukar gilla Umeå annars). Men det är väl en sådan dag idag.

Fast jag har haft en oväntat bra dag. Och en oväntat effektiv vecka. Gjort allting jag behövde göra (nästan) och har haft inspiration att skriva, vilket jag fortfarande har. Tänk vad man kan tvinga fram i pressade situationer.

Idag önskade jag folk "God jul" för första gången i år. Och det kändes konstigt. Jag tror att jag tror att det är november fortfarande, det är nog därför jag inte ens har börjat tänka på julklappar ännu. Jag tänker bara på möjliga resor åt mig och åt Åsa. Eller bara och bara...

Kvar att göra: skriva en bok, boka en resa.

I övrigt har jag faktskt läget under kontroll.

Kommentarer
Postat av: Alma

Och jag saknar dig, och lyssnar på Never Were or Will Be, och saknar dig ännu mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback