Nu orkar jag inte tänka på något mer idag.

Hela dagen har gått åt till att fokusera på att jag inte ska känna mig bitter. Här kommer en lista på bra och dåliga saker i mitt liv just nu:

Elände:
- Tenta i januari
- Det är snart januari
- Jag har inga böcker
- Mitt jobb
- Det är kallt och jag vill/vågar knappt gå ut
- Mörkt dygnet runt
- LLT-bussar
- Brist på energi och inspiration
- Tid, jag har antingen för mycket eller för lite av den

Inte elände:
- Fungerande bilar
- Åsa kommer klara sin tenta
- Jag kommer klara min tenta (?)
- Frida har världens sötaste hund
- Jullov och alla kommer hem
- Åka till Umeå och träffa Lina
- Gratis sms
- Varma jackor

Kommentarer
Postat av: ida

om du tycker att llt´s bussar är elände ska du komma ner till malmö och prova på skånetrafiken. totalkaos kan jag lova dig!

Postat av: Vi är släkt. :)

Mäh, jag vill också vara på din Inte elände lista. >___

2006-12-27 @ 00:38:40
Postat av: Anonym

Du borde ha skrivit att Åsa kommer klara sina tentor. Jag hade faktiskt två. Ser ut som att jag klarat en i af.

2007-01-02 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback