Kulturkaos.

Jag behöver någonting (någon) som kan få mig att må bra igen.

Och jag saknar Lina.

Men Umeå nästa vecka och allt ordnar sig nog, på ett eller annat sätt. Dricka latte i vintermörkret och komma på vad man ska göra med sitt liv. Jag tycker om att låtsas att det är så lätt.

Imorgon ska jag vara med på en presskonferans för invigningen av Kulturens hus och dessutom en interjuv med TV4 Norrbotten innan dess. The Sounds blir dragplåstret och jag vill inget hellre än att ringa och berätta det för Henrik, men dum som jag är har jag inte hans nummer.

Men nu ska jag till Fredrik och Rutvik. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: Anonym

konferens va? ;)

2006-11-23 @ 20:32:49
Postat av: Lina

Åh älskling. Saknar dig med. Men nu har du en blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback