HEJ

Jag försov mig. Jättemycket. Men det känns märkligt bra och skönt.

Saker jag borde göra i Umeå:

1 Plugga ihjäl mig.

Egentligen borde jag skriva mycket mer, men om jag lyckas med punkt ett blir ju resten av listan helt onödigt. Äsch.

Jag känner för att analysera någonting, fast jag har ingenting att analysera förutom böcker och det vore ju nästan vettigt att göra, så det går ju inte.

Jag var en sväng till Stockholm mellan lördag och måndag, sen hamnade jag av någon outgrundlig anledning i Luleå och nu ska jag åka till Umeå och vara där tills på lördag.

Jag tror jag är för bra på att förtränga saker. Som att jag har tenta om en och en halv vecka. Och att jag ska ha skrivit en bok till i april.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback