It ain't gonna work

Jag orkar inte riktigt med att blogga nu. Har rätt mycket annat i huvudet. Men okej.

Det har varit jul. Det var tråkigt.
Det har varit nyår. Det var tråkigt ibland och roligt ibland men mestadels bara helt okej.

Sen har det varit en massa andra dagar också, men dom känner jag inte för att skriva om, mestadels för att jag knappt kommer ihåg dom.

Just nu är det mest stress och panik och allmänt jagvetintevad.
Eller det är nog bara idag det är det? Jag har försenad nyårsångest. Januariångest. 2007-ångest. Eller kanske bara allmänt en dag då jag tycker synd om mig själv?

Äsch. Som vanligt när jag redan från början har mycket att göra får jag förstås jobba massor också. Jag har nämligen tenta snart. Och ungdomsinvigningen. Samt allmänna skrivuppgifter som ska in typ eh... idag. Eller på fredag. Det är oklart allting. Men jag har i alla fall en vecka på mig att läsa 10 böcker, så mycket vet jag.

Hej jag heter Lisa och jag har för många bollar i luften. Tips inför framtiden: lär dig jonglera.


Kommentarer
Postat av: baudin

Trevlig blogg detta, du är bra på att skriva du.

2007-01-06 @ 17:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback