Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik

Vilken kaos och uppochner-vecka det har varit.

Sen kan man ändå se en antydan till vettighet eftersom jag istället för att plugga de senaste dagarna har gjort andra vettiga saker, som trixat med CSN, gjort ett pass, jobbat och... Nej där tog det slut faktiskt. Och egentligen skulle jag kunna stanna här och fortsätta låtsas som att jag har varit förhållandevis duktig, men eftersom jag är en väldigt bra och ärlig person (stundtals) så kan jag berätta att jag har sovit, pratat i telefon och sprungit på stan resten av tiden. Det är inte bra av mig. Inte bra alls.

Fast sen tar invigningen mycket tid också. Och mycket tankeverksamhet, mycket saker att vara rädd för. Men det är snart över, på gott och ont.

Då har jag bara resten av mitt liv tag i, det blir ju hur lugnt som helst. Exempelvis min tenta på måndag som jag inte har pluggat till. Den kommer nog gå jättebra. Inte.

Men vad gör det om hundra år när allting kommer kring? Inte mycket. Men det kommer nog vara rätt jobbigt just nästa vecka och veckan efter det och veckan efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback