Is my head still on?

Idag har jag haft en mobilfri dag på grund av en lättare sorts ångest som är ganska svår att beskriva och i allmänhet mest löjlig. Jag låtsas inför mig själv att jag gjorde det för att vara ifred och plugga, men eftersom jag inte fått någonting gjort idag så är det egentligen ganska löjligt att ens låtsas det. Jag kan inte bestämma mig om jag har för mycket eller för lite att göra. Jag vet inte jag vet inte jag vet inte.

Sen har jag lyckats slarva bort mitt andra par med bilnycklar, vilket har lett till diverse sura miner samt några mindre utskällningar här hemma. Välförtjänt, jag klagar inte. Jag funderade på att förvisa mig själv till en cykel men jag kom på att jag är lat samt  man måste ha lås och nycklar till dom också, helst. Alltså borde jag gå eller ta bussen om jag ska lämna hemmet, men om jag lämnar hemmet måste jag ju låsa det och då har vi vidare ett dilemma med nycklar (dock har jag inte slarvat bort några sådana, men det kommer väl snart)

Lösning: Jag borde aldrig gå hemifrån. Bra Lisa, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback