Erase / Rewind

Hej jag heter Lisa och jag lider av att vara internetlös, ifall någon missat det. Men nu är det bara en halv månad och sedan börjar livet igen! Eller slutar eventuellt, beror på hur man ser på det. Jag håller mig ju hyfsat sysselsatt mest hela tiden nu och när slösurfa är en omöjlighet får man roa sig på annat håll.

Vad gör jag då är frågan? Förutom umgås en hel del med min bättre hälft Emelie så pratar jag mycket i telefon med diverse olika personer, kastar ihop en middag eller två varje vecka med Åsa eller spenderar alldeles för mycket pengar på kaffe på Roasters i sällskap med en viss Filip. En del kvällar tillbringas även i sällskap med Steffe, inte helt oväntat. Allt som oftast återfinns jag även i Sunderbyn, inte bara på grund av hemlagad mat (som annars är en bristvara) och internettillgången, utan för att jag faktiskt tycker att det är trevligt att vara hemma och träffa familjen. Faktiskt. Jag lovar. Om allting annat misslyckas så antingen så sover jag elller läser en bok.

Och för första gången på mycket länge känns det nästan som att tiden räcker till. Men bara nästan. Jag har fortfarande mycket att ta tag i och många kontakter som ska återupprättas. Varför blir det bara att man går runt och tänker och tänker men aldrig gör någonting?

Kommentarer
Postat av: Emppo

Det är ju faktiskt inte för inte du heter lisa med v :)

2008-02-16 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback