So far, very good

Det är en ny känsla det här att ha hela sitt liv nerpackat i en resväska, men jag älskar den. Dock har jag nog lite för mycket liv just nu, min väska är alldeles för tung så jag kommer förmodligen få dumpa saker längs vägen. Gett ett par jeans till Rob som är vänlig nog att låta oss övernatta på hans soffor.

Berlin är hur bra som helst, vi har fruktansvärt roligt, vilket vi dock skulle kunna ha var som helst. Fan vad fint det var när vi möttes upp på Skavsta i söndags natt (vårat flyg till Berlin gick 06.30), jag kom dit flera timmar tidigare än Lina och Erii och hade jättetråkigt. Men sen dyker dom upp, Lina iklädd hög hatt, Erii bärande en pälsmössa som ser väldigt rysk ut och jag blev tilldelad en pirathatt som jag genast blev förälskad i. Vi sprang runt i dom hattarna hela första dagen i Berlin.

I övrigt: Jag har hunnit ha 3 olika hårfärger på 5 dagar. Igår var det Tarantinokväll på en bar vi skulle till och jag var Uma Thurman i Pulp fiction och eftersom man inte kan göra något halvhjärtat både klippte Lina min lugg och sedan färgade jag mitt hår svart.

Tanken är att vi ska stanna i Berlin till i början av nästa vecka och sen röra oss mot Amsterdam, eventuellt gör vi en avstickare till Hamburg innan.

Eftersom jag är jag lyckades jag naturligtvis glömma kameran i Luleå men ska möta upp den i Amsterdam, under förutsättning att den överlever färden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback