No stress / I don't wanna work today

För ett tag sen var jag jävligt stressad. Jag jobbade nästan jämt, och när jag inte jobbade pratade jag om jobbet, när jag sov drömde jag om jobbet. Jag brukade vakna flera gånger i natten och vara livrädd för att det var något jag glömt.

Mitt jobb var väldigt stimulerande. Utvecklande. Det har gett mig fruktansvärt mycket, jag har haft fruktansvärt roligt och skrattat mycket. Men jag har även stressat mig sönder och samman under en alldeles för lång tid och varit jävligt nära att krascha totalt.

Men det är över nu. I början av juli gick jag på semester, och i början av augusti gick jag på tjänstledighet. I'm taking a year off, och jag har ingen aning om vad som ska hända. Jag vill inte veta vad som ska hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback