Don't stop

Om exakt en vecka kommer jag, Lina och Erii befinna oss i Berlin. Billiga ryanair-biljetter is the shit. Jag tror att mina goda vänner som jag ska ut och resa med har en god vän vi kan bo hos där, men jag är inte säker. Lär ju visa sig när vi kommer dit (eller så frågar jag när jag möter upp dom).

Och just nu befinner jag mig Luleå, är förkyld (och ganska gnällig över detta faktum) samtidigt som jag är glad.

Glad att vara här men att jag ska åka härifrån. Luleå är en väldigt fin stad med väldigt fina människor, men jag vill se andra städer och träffa andra fina människor ett tag just nu. Fast jag kommer sakna ganska många luleåmänniskor ganska mycket, det kan jag säga.

Eller så har jag lite för roligt för att ha tid med saknad. Det kan ske det också. Men innerst inne, någonstans, saknar jag er fortfarande, så klart, även om jag har roligt.

Men framöver, vi ser till att krama varandra lite extra när vi ses, tycker ni inte det? Inte just nu med mina sjukdomsbaciller kanske, men sen? Bra. Deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback