To be senseless, to change my plans for you...

Lisas försök att planera misslyckas igen, så vinplockning i Frankrike blir icke av men resa till Italien med Åsa däremot, det händer!

Jag och Åsa startade en resebyrå för ganska många år sedan som hette "Mycket snack och lite verkstad". Numera heter det någonting i stil med "We love Italia!" (Åsa, vi får nog jobba på det här) för trots allt snack så tycks Italien vara det enda land vi kommer oss iväg till. Klagar icke dock!

Så. Åttonde september bär det iväg. Åsa ska stanna ett halvår, jag blir nog bara där 2-3 veckor. Tror jag. Sen tror jag ändå det blir en liten extrasväng till Paris när jag väl är ute och åker. Men den som lever får se...


Kommentarer
Postat av: Elin

nice ;)

schysst byrå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback