Wake me up when september begins/ Silence is easy / I need some fine wine and you, you need to be nicer

Fredag. Jag har tråkigt. Det är lite självförvållat och lite andras fel, eftersom alla är upptagna/sjuka/JA. Sad panda = jag.


Så här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på min syster emo-playlist på Spotify samtidigt som jag nynnar på "Ingen vill ha mig, ingen tycker om mig, för att jag äter mask" i huvudet...

Ja. Fredag var det. Plus att jag fortfarande är sjuk! Vet ni vad det här betyder? Det kanske inte är fullt lika synd om mig som jag tror (det är det aldrig) men liiiiiite synd om mig är det allt. ERKÄNN?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg!



Kolla gärna in på min blogg!

Postat av: åsa

sad panda, du. jag, sneezing panda! (sett på youtube?)

2010-08-21 @ 11:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback