Home is where your heart is?

För övrigt skippade jag Göteborg och drog direkt till Luleå. Pelle kom till Stockholm och hämtade hem mig och återvände som lokal hjälte (haha).

Så här blir jag tills... jag åker härifrån!

Jag har tillbringat dagarna med att önska att nya strängar (1 skulle räcka. Jag saknar bara 1) till min vackra, underbara gitarr ska dyka upp. Det har inte hänt, tyvärr. Däremot har jag fått ett par splitternya jeans och skor GRATIS, eftersom min syster är snäll och köper saker hon inte använder och sedan ger till mig. Okej, min mamma är snäll och köper saker min syster inte använder och så får jag dom. Okej. ALLA är snälla!

Det är fint att vara hemma ändå. I onsdags var det snöstorm, då var lekte jag och Jenny "Barnen från Frostmofjällen". Det är en rätt enkel lek, reglerna är att man måste vara utomhus och man måste lida. LIDA. Vi var rätt duktiga på det.

Annars har jag vinkat av Elin och Ante som åkte till Nya Zeeland och firat Åsas födelsedag, som var idag av alla dagar. Åsa är fin finare finast.

Kommentarer
Postat av: Martin

So your real home's in your chest!

2010-02-01 @ 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback