Hon sa: Du måste alltid packa lätt, som att du alltid är på resa och ännu inte sett vad du har sett

Drömde att ett stort, härligt gäng av mina kompisar stod utanför min lägenhet.
"Nu åker vi Lisa!"
"Vart?" undrade jag då.
"Spelar det någon roll? Nu åker vi!"
Jag skuttade fram till min garderob (eller golvet, host host, organisationsförmågan är på topp men öhhh... nej), slängde ner närmaste klädesplagg i närmaste väska och skuttade ut. Lyckan. Åh. Ljuva rastlöshet som äntligen skulle bli stillad.

Vaknade. Tisdag. Jobbdag. Och enda resan jag får åka på är till Boden (där jag jobbar)...

Kommentarer
Postat av: C

Men snart är det september och vinplockarsäsong ;) och dags att sträcka pa benen och ge sig ut pa nya äventyr.. Puss

2010-07-21 @ 12:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback