Kram!

Jag googlar bilder på hundvalpar, för jag är en happy puppy idag! Kanske för att mitt kärleksbrev till sommaren blev besvarat, eller för att jobbet gick bra, eller för att jag i allmänhet har hopp om livet. Många orsaker! För dom som undrar, ja, mitt hår ser fortfarande förjävligt ut dock. Men, man måste ju bjuda på sig själv ibland! (med det inte sagt att jag visar mig med utsläppt hår för någon annan än min syster, någon måste ju få peka och skratta)

Nu ska jag göra något annat, typ, äta middag. Jag är 23 år och en bortskämd snorunge, min mor lagar mat, min syster meddelar mig att det är färdigt (fast jag hörde det sedan innan, köket är inte toklångt bort) och nu behöver jag bara släpa mig till bordet och äta. Sen ska jag dra med min syster på lite äventyr och sedan dra in mot stan då jag och Jenny har styrt upp en planerad våldgästning hos Carola <3

Kommentarer
Postat av: C

<3

2010-07-21 @ 12:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback