Q.

Det som skulle vara ett kort samtal med Åsa råkade visst bli 1 timme och 13 minuter långt. Och nu är klockan tokmycket i vanlig ordning och jag ska upp toktidigt imorgon, i vanlig ordning. Nåväl. Sömn, hur underbart det än må vara, lyckas ändå alltid hamna långt ner på prioriteringslistan. Det och städa. Fast städa är ännu längre ner, som de flesta av mina nära och kära har fått uppleva.

I alla fall. Ska väl släpa mig mot sängen nu och läsa mig själv till sömns. Stora, tunga böcker är bra, som den jag ska börja läsa nu, om jag inte blir trött av att läsa kan jag alltid drämma boken i huvudet på mig själv och somna på den vägen.

Jag mår rätt bra. Vädret här uppe är oftast ganska värdelöst, men det är ljust nästan hela tiden och energin tar därmed nästan aldrig slut (var vänlig påminn mig om det imorgon bitti klockan 6 när jag ska stiga upp), mina vänner är lovely lovely lovely och jag skrattar mycket och ofta.

Och så har True blood börjar igen. Ja. Jag är glad, det ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: åsa

kort samtal ja:)

jag tänkte 13 minuter ungefär. det blev alltså 1 h längre. suck. sämst. men jag blev ju pigg av å prata med dig:)

2010-06-22 @ 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback