Där bodde jag och du.

20 grader varmt och sol långt in på kvällen (saker jag älskar med Norrland, del 1) i maj. Det är fint. Jag älskar dom första vår/sommardagarna här uppe, jag älskar att se hur folk tinar upp och tittar fram och hur jag varje år tänker "Bor det verkligen så mycket människor i den här stan?".

Fortfarande runt 20 grader för kallt (okej, jag hade nöjt mig med 5-10 grader mer, jag är inte kräsen, öh) för att vara bikiniväder enligt mig, men jag är lycklig bara att jag kan sitta i tshirt på altanen och spela gitarr, jag kräver inte mer.

Eller förresten, jag är inte desperat eller så, men om någon ville ge mig ett jobb vore det fint. Jag är rätt duktig på det mesta, tror jag. Inte gitarr, men det kommer nog så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback