Hey you!

Snacka om trevlig överraskning när jag precis utanför gaten på Arlanda hör mitt namn ropas, vänder mig om, och får syn på världens finaste Åsa som kommer springandes mot mig! Hon skulle ha flugit hem några dagar tidigare från Barcelona men fick ta en del omvägar på grund av askmolnet och hamnade alltså på samma plan som mig till Luleå. Riktigt filmscenario där, faktiskt!

Väl i Luleå väntade min välkomst-kommitté, som dock var lite liten på grund av krock med arbete och sånt där men Pelle gjorde ett bra jobb på egen hand ändå:




Brummade iväg från flyget i Våfflan (Pelles bil) och jag fotade de obefintliga snöhögarna och njöt av att hela stan luktade vår. Fint som snus är det här i alla fall, hade lite problem med att fatta att jag faktiskt var här igen (äntligen!) och jag är vansinnigt glad att träffa alla människor igen. Dock inte lyckats ta en enda bil av någon av dom, duktiga jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback