Lalla runt / lalligt värre.

Nå. Hur ska jag göra med min resedagbok egentligen? Flytta den hit? Skriva färdigt där? Har bara kommit en och en halv månad in i Indienresan enligt den, åh, om det vore så väl... Börjar jobba imorgon så svårt att inte längta tillbaka lite. Nåväl, 11 månader av ledighet, ca 7 månaders av resande i diverse olika länder, jag varken kan eller vill klaga.

Inte för att vara dramatisk (jag? Aaaaldrig!) så här kommer ett hyllningsbrev (samt farväl) till någon/något som står mig varmt om hjärtat:

Farväl svenska sommaren! Vi ses på kvällar och helgar, hoppas jag. Och kom ihåg att under alla de dagar jag sitter inomhus och ser dig förgylla dagarna för många andra skall jag längta efter dig, för alltid och ännu längre. Du är bland det finaste jag vet.

Din för evigt,

Lisa.

Kommentarer
Postat av: sommaren

jag älskar dig också min skönhet i blommig sommarklänning!

2010-06-01 @ 10:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback