Idag är ingen vanlig dag...

för idag är det Johanna (aka pixie, tut, gullan, fjutten, tjorvas, johanni, allra käraste syster osv osv osv) födelsedag, hurra hurra hurra! Det är faktiskt ganska fuskigt, hon har vansinnigt många smeknamn och jag har NOLL. Nåväl. Det är hennes födelsedag så jag ska inte vara missunsam.

Dagen till ära kom jag och tänka på en liten dialog som utspelade sig för si så där 14-15 år sedan. I det stora hela gick det ut på att min syster längtade till om sju år för då skulle hon och jag äntligen vara jämngamla och jag förklarade att det inte fungerade så, att jag alltid skulle vara sju år äldre och så blev hon ledsen och började grina.

Vilken tur att jag hade fel, jag lyckades ju liksom stanna på sjutton år och nu när du är här också - ptja syster, du behöver inte vara ledsen längre! GRATTIS!



Kommentarer
Postat av: tut

det är faktiskt så att jag minns den konversationen, fram tills det att jag börjar grina, sen blir det luddigt!

2010-11-01 @ 00:25:43
Postat av: ALi

2010-11-01 @ 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback