Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, haha?

Så. Ja. Det är lite konstigt att se all snö på marken samtidigt som det är löv kvar på träden.

Jag är liksom lite chockad tror jag. Förra året reste vi runtruntrunt i Europa - Berlin, Amsterdam, Paris, Tuchan, Barcelona - och det var liksom konstant höst i tre månader. Så i mitt lilla huvudet tänkte jag att det aaaaaldrig skulle bli vinter.

Spännande färd till jobbet också med 1 dm snö och inga vinterdäck på bilen. L och M i framsätet satt stundtals och (näst intill) hyperventilerade av rädsla, jag var så trött dock att jag inte orkade bry mig (nej, det var inte jag som körde). Ja. Stiga upp fem tar död på mig? Jag är verkligen ingen morgonmänniska. Och hemfärden var inga problem alls, tackar som frågar.


Kommentarer
Postat av: Elin

åhh jag förstår dig. steg upp innan sju idag och imorgon ska jag upp 05.30. då vet jag iaf att jag inte är ensam ;)



ta det lugnt med bilen my love.

Postat av: Emelie

Snö är fint :) Att förvandlas till en blöt snögubbe efter att ha cyklat hem från skolan är däremot inte lika fint!

2010-10-15 @ 21:45:16
Postat av: Elin

Jaa jag vet inte riktigt vad det är men jag är typ knäckt in i det närmsta iaf. jag somnar typ elva på helgerna och även om mina studier läängs på gigantiska högar tänker jag för tredje veckan i rad: nästa dag. det är hemskt ;D särskilt när jag måste ta tag i det. usch



jag kan inte på torsdag för då har jag besökare hemma, men imorgon kan jag?



2010-10-18 @ 17:16:32
URL: http://detarelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback