Snipp snapp snut, så var resan slut.

Hemma. Helgen blev kort och intensiv och upplevelserik, i vanlig ordning. Lördagskvällen spenderades i Hilversum (utanför Amsterdam) och var fantastisk som avslutningskväll: jag har aldrig hört sämre musik i hela mitt liv, fast vi var på tre olika ställen. Nej, de spelade inte samma typ av musik, men herregud så dåligt det var. Jag kan verkligen inte beskriva det, men tänk er ungefär så här: houselonge-musik på extremt hög volym och extremt crappy (ställe nr 1), holländsk karaoke och de sämsta remixarna ni någonsin hört (ställe nr 2), rap-någonting-remixes (ställe nr 3), också crappy. Sistnämnda var dock bara halvdålig, men eftersom öronen redan blödde så var det liksom för sent. Vi roade oss med att dricka öl och skåla för att aldrig återvända till Hilversum igen.

Men Pelle. Wendy. Michelle. Sista kvällen innan verkliga livet började, jag är glad att jag spenderade den med dom.

På söndagen lyckades jag bege mig hem efter bara lite krångel och 23.55 var jag åter igen tillbaka i Luleå. Åtta timmar senare befann jag mig på jobbet. Det går fort fort fort just nu och jag hänger faktiskt med.


Kommentarer
Postat av: åsa

jag vill inte att du ska vara hemma och jobba...

2010-10-08 @ 11:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback