Var är jag? Var är du?

Paris sen i lördags alltså! Övergången gick smidigt, jag lyckades hitta Pelle och Carola utan större bekymmer och började direkt säga "Merci" istället för "Grazie". Lite för smidigt, måste tilläggas.

Senare på lördagskvällen, på ett bar i Paris, utspelades dock denna scen:

Kille: "Bonsoir bla bla bla (någonting på franska)"
Jag: "Oh, I'm sorry, I don't speak italian!"
Kille: "Huh? Well, I don't either. I was trying to speak french to you, you know, since we're in Paris."
Jag: "Paris? Yeaaah. Yeeeah. Oh. That's right. Paris!"

Killen visade sig vara en trevlig holländare i alla fall, och han och hans gäng hängde med oss resten av kvällen. Dansa dansa dansa. Helt sjukt roligt. HELT SJUKT ROLIGT.

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHA ;D Kuul..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback