Bye bye? Auf Wiedersehen!

Sista dagen på Alghero och känns aningen sorgligt. Sjukt fin sista dag dock måste jag säga! Och imorgon bär det iväg till Paris där jag, icke fransktalande och telefonlös som jag är, ska försöka leta rätt på Carola och Pelle i vilmlet. Eller ska jag kanske bara nöja mig med första bästa engelsktalande person jag hittar? Hahaha.
Språkblandningen är total för övrigt. Engelskan och svenskan visst, men italienska/franska/spanska hamnar i en liten mix tillsammans när jag är och reser i dessa länder. Kul att jag inte pratar ett enda av dom språken egentligen.
I alla fall: Alghero på återseende, det lovar jag. Herregud så fint/bra/billigt/lovely det är här.

Kommentarer
Postat av: åsa

jag ska börja kalla mig fotograf;)

2010-09-23 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback