Two is for you?

Ja. Paris strejkar sa min mellanlandning i Pisa ser ut att bli tva dagar istallet for tva timmar. Ovantat, trakigt och spannande pa samma gang, och sa lite ensamt. Vart ar min andra halft Asa? Vart ar Pelle och Carola? VAAAAART AR JAG?

Men som det ser ut nu sa far jag i alla fall aka harifran pa lordag, hade varit liiiite trist att behova fira min fodelsedag ensam (den ar pa sondag, om nagon nu lyckas missa det).

Tills dess ska det visst finnas nagot lutande torn att kolla pa har, har jag hort. Och vadret ar ju inte fy skam. Och jag har hittat ett hostel att sova pa inatt. Det ar saker att vara glad over, det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lisa min vän jag tänker på dig och vet du vad jag tror du kan få det riktigt häftigt ;)

Tänk ändå va coolt att fira sin födelsedag ensam i Pisa. Det kan bli spännande och vuxet. Jag tycker du är modig :D



Pussss

Postat av: Lisa

Ser det framfor mig, jag sittandes ensam pa ett lyxigt, italienskt café sjungandes "Happy birthday to me..." och forsoker halla tararna tillbaka..



Na. Nu ska strejken vara slut sa imorgon bar det nog, forhoppningsvis! Och idag har varit en superfin dag!

2010-09-24 @ 18:37:03
Postat av: Elin

hahaha lisa lisa..



hade du haft en telefon hade jag ringt och gratulerat dig. men det blir svårt.



hoppas du får en fantastisk födelsedag oavsett vart du är och med vem. puss

2010-09-24 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback