Vi kan ga vilse genom stan.

Ibland ar det fint att vara kartlos och bara fa snubbla over saker. En shoppinggata, en park, ett flertal kyrkor, ett nationalmuseum, ett lutande torn. Och sa en aldre amerikansk herre med fru som tyckte jag skulle komma till Californien. Jag alskar Pisa bara for deras otaliga grasmattor som man kan hanga pa, maste jag saga. Legat i graset vid lutande tornet och last i flera timmar idag.

Och det visade sig att de fem personer jag delar rum med har pa hostelet inte ar polska, de ar fran Slovenien. Eller var det Slovakien? De bjod pa tjeckisk sprit igar i alla fall och 2 av dom pratar faktiskt lite engelska! Lyckan ar total! Nastan.


I ovrigt: att vara telefonlos innebar ocksa att jag ar klocklos. Harligt harligt och farligt farligt. Har ingen vackarklocka alltsa...

Kommentarer
Postat av: Elin

hihi jaja men att leva utan klocka kanske får en att se på livet lite annorlunda.

jag tror säkert att du klarar dig ändå.

hoppas du mår bra och att du kommer vidare sen när det är dags utan fler strejker!



ta hand om dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback