Sammanfattning (jag tänker hellre bakåt än framåt idag.)

2010 i länder: Sverige, Indien, Italien, Frankrike, Holland.


2010 i städer: Luleå med alla loved ones (familj, Steffe, tha gang, JENNY), Umeå med Lina och Benjamin, en tripp till Stockholm och härja lite, några dagar och ett flygplan senare är jag och Lina är i Bombay, sedan Calangute (Goa), sedan underbara Arambol (Goa), vidare till Kovalem Beach (Kerala) efter världens längsta tågresa, och sedan Palolem (Goa) igen, Bombay åter igen, dags för hemfärd. Drömmar om varma duschar och svensk mat och mjuka sängar hägrar. Mellanandas i Stockholm, åker sedan hem till Luleå i mitt hjärta, hamnar i Umeå för att brännbollsyra runt lite men sedan Luleå igen men bara för halva slanten då det blir Boden för resten, jobbjobbjobb, sedan juni och en roadtrip med världens finaste pojkar (Mört och Pelle) till Kiruna och Lina, julijuliagusti flyger förbi med jobb, sol, saknad (Carola <3) och sen äntligen september: en månad ledigt och en flykt till Alghero med Åsa och Pernilla, drar vidare mot Paris men fastnar i Pisa på egen hand, tar mig till så småningom och finner Carola, Pelle och Matthieu (ÄNTLIGEN), efter det en snabbsväng till Amsterdam/Bussum/Hilversum med Pelle, Wendy och Michelle. Sedan hem på något underligt sätt, sedan jobbjobbjobb i Boden och hänghänghäng i Luleå och hosthosthosta var jag än befinner mig. Hata hata vinter...



Jag skrattar åt bilderna nedan för övrigt. Hahahahahaha. Bildnummer 2 är så inte jag, vilket är det bästa, för det är ju jag. Wihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback